24. oktober 2008

First job

En prav lep pozdrav iz sončne Avstralije.

Danes zjutraj sem imel intervju za službo pri podjetju, ki mi je zelo všeč. In seveda sem se uspel dobro prodati, saj so me 3 ure po intervjuju kontaktirali preko recruitment managerja in mi ponudili službo. Jej, pa je šlo in to v prvo. Nisem mel kaj za razmišljat, pogoji več kot dobri, firma dobro stoji in se razvija. Četrt kvalitetna, cene hiš primerne in celo vrtec imajo (pesjansko drag). Za full time developerja s trimesečno poskusno dobo in ponovno ocenitvijo po tem času so mi ponudili $60k pa + super. Kar v bistvu pomeni $65.400 letne bruto plače, oz na teden $910 neto izplačila. Po treh mesecih imam ocenitev in možnost prehoda na višjo plačo, po mojem nekje 70k (tedenski neto $1050).

Toliko zaenkrat, da boste vsi informirani :)

Zdaj pa gremo avto iskat. 

LP iz DU

Family  Paknik

3 komentarji:

Bo pravi ...

Super! Čestitava za službo! In kje se boste nastanili? V katerem delu mesta?

Lp, Bo & Tom

Boomer pravi ...

Po vsej verjetnosti blizu službe. V Bentleigh East.

LP ;)

Unknown pravi ...

eeeeeeee , tako se dela ,sedaj ste spremenili enega glavnih slovenskih pregovorov > S TREBUHOM ZA KRUHOM <.......novi pregovor se glasi >>>>> Z glavo za ......

ma pozabi , ni prave rime, morda kdaj drugič !!!
še enkrat : 3 x HURA za naše
lp ata