30. marec 2009

B'day Alexis & Dylan

Vikende v marcu smo imeli  polno zasede. Rojstni dnevi. Sem imela obcutek, da so vsi rojeni marca. Toliko jih je, da sem na nekatere kar pozabila. Ce sem se koga izpustila, vse najboljse. Vikend med 13 in 15 marcem smo preziveli v Cranbounre South pri Druzini Watts. Alexis je praznovala 6 in Dylan 5 rojstni dan. Branko in Ellie sta jima pripravila veliko nepozabno zabavo. Ni problem, ce imas toliko prostora okrog hise. Ne pa naso malo dvorisce. Kak se smesno to slisi. Sem hotela napisat backyard, gre lazje z jezika, po tolikem casu v Avstraliji. Verjeli ali ne, kmalu bo 6 mesecev. Danes nas blog praznuje prvo obletnico. Smo ga zaceli pisat 10 dni po prejemu vize. Vse najboljse blog. :)

Nazaj k rojstnem dnevu. Bilo je okrog 30 otrok. Malo manj starsev, saj je tukaj navada, da starsi pripeljejo otroke, jih pustijo na zabavi in jih potem pridejo iskat. Nisem mogla verjet. Otroci so se zabavali na jumping castle, horse riding. Jedli so sladkorno peno, mini hrenovke, mini mesne pite, torto iz sladoleda. Na koncu je bila se zabava v maskah. Mi smo uzivali ob kebapu, baklavi, testeniski in fizolovi solati, narezku in ogromno peciva, ter pijace. Zaceli smo v petek s pripravami, v soboto je bila velika zabava in v nedeljo smo jim pomagali pospravit.  
Prijeten vikend, le lilo je kot iz skafa, ampak kljub temu smo se neizmerno zabavali. Otrokom je pa tako ali tako vseeno kaksno je vreme. Vec o dogajanju v slikah.

Risanke

Priprava misk
Make up
Druzinska, ce spregledas Brandona :)
Kebap
Tudi konj mora jesti



Sladoledni torti
Dober tek ati

Jumping castle

Jahanje konja
Festa
Sladkorna pena tako za male kot velike


Ellie in Brandon
Damien in Zlata



1 komentar:

bina pravi ...

Kar zavidam vam. Zakaj nisem tudi jaz zraven? SMRK, SMRK- žalostna! Neee, hecam se. Vesela sem za vse vas tam doli, da se imate tako lepo. Vidim, da ste imeli fajn zabavo za RD. Pozdrav vsem trem in kakšen pozdravček pošiljava z Nastjo tudi Watts-om. Dijo