23. junij 2009

Maj & Junij


Ne vem kje naj zacnem pisat, ker se tako dolgo nismo javili, da se je kar nekaj dogajalo vmes.
No pa naj bo Footy. Z Gregorjem sva si sla pogledat tekmo Avstralskega nogometa. Nekaj smo o tem ze pisali, tako da si lahko preberete v objavi meseca avgusta 2008. Meni osebno je ta sport noro vsec. Glede na to da sem celo zivljenje spremljala nogomet, se mi sedaj ta zdi izjemno dolgocasen. Je pa cisto drug obcutek, ce vse te tekme gledas v zivo. Ko bo Aleksander vecji, bomo definitivno kupili sezonske karte. :) Tekmo sva gledala na MCG (slika spodaj). Ogromno ljudi in fantasticno vzdusje. Ze iscem karte za letosnjo finalno tekmo.
Med drugim sem kupila tudi karte za Queen. Predstavo z naslovom It's a kinda magic. Ta naju caka konec julija. Vceraj sem zasledila tudi, da decembra pridejo Green Day z novim albumom, tak da bo pocasi treba navabavit tudi to. Toliko se dogaja, da kar zmanjka denarja, ce bi si zelel vse pogledat. Sploh muzikli, ki jih obozujem.
Novic je kar nekaj. Naredila sem vozniski izpit. Vem, grdo od mene, da sem se vozila na crno ampak zal drugace ni slo, ker je Gregor bil v sluzbi. Svezi migrantje, ne pozabit. Voznisko je potrebno opravit v 3 mesecih od prihoda v Avstralijo. To seveda za tiste s stalno vizo in za Victorijo, za ostale ne vem, ce imajo ista pravila. Tudi ce vam mednarodna vozniska velja eno leto, v Avstraliji velja na to vizo samo 3 mesece. Ne pozabit, kajti drugace morate iti skozi celoten postopek vozniske. No jaz sem imela sreco da sem sla iz learners na full. Learners je prava nocna mora. Vedno moras imeti nekoga zraven sebe, ki je tvoj nadzorni in to kar 3 mesece. Nikamor se ne smes sam peljat. Sama imam ze vozniski izpit 8 let, ampak tukaj to ne steje. Glede na to, da se veliko slovencev seli v Avstralijo, bi se nasi politiki lahko zmigali in naredili nekaj v tej smeri. Vem da to ni v njhovem interesu, ampak ce imajo vse sosednje drzave okrog Slovenije. :) No ja, sedaj je voznje na crno mimo in se uradno ponasam z avstralskim dokumentom in voznisko.
Bil je moj mesec, ker sem dobila tudi sluzbo. Ni sanjska, je pa super za zacetek sploh ker nujno rabim avstralsko referenco in se delovni cas mi popolnoma ustreza. Tako delam od ponedeljka do cetrtka od 17.15 do 21h in soboto od 9 - 14h. Fenomenalno, ker mi ni treba placat varuske ali dat Aleksandra v varstvo. Ce bi ga dala, bi delala samo za to in mogoce bi mi na dan ostalo kaj denarja za kavo. Sedaj pa Grega pride iz sluzbe in jaz ze odjadram. Ni fajn ker se nic ne vidima, sem pa zato hitro doma in potem nadoknadima. Delo je v klicnem centru. Zaenkrat mi zelo pase, ker ni prevec stresno in utrujajoce, zraven tega se pridno ucim jezika in novih besed.
V zacetku junija smo dobili obisk iz Slovenije. Kolega Bojan je ostal pri nas en teden. Sedaj je na turi po Avtstraliji in se greje v toplem Cairnsu. 30.6 pride nazaj v Melbourne in 2.7 odpotuje nazaj v Slovenijo. Takoj za tem 8.7 prideta na obisk se tasca in tast za slaba dva meseca. Ni nam dolgcas in dovolj obiskov, da nic kaj ne pogresamo Slovenijo. Brez zamere prosim, nekako smo se nasli tukaj in zaenkrat nam je vsec.
Smo tudi v iskanju hiske. Nekaj denarja smo uspeli nasparat, obresti so dokaj nizke in tudi cene his so padle, saj veliko ljudi ni moglo odplacevati kredita, tako da se prodaja ogromno his. Bomo videli kaj bo prinesla prihodnost.
Nas Aleksander je prvic obiskal frizerja. Prvo je privolil v strizenje, potem je jokal ko zmaj, ko je videl haube na steni, ker je mislil da bo to dobil na glavo. Sem mu razlozila da je to za 'stare babe' in je bilo v redu. Tako da smo sedaj vsi kratki. Se mamica. :) Prvi dve fotki sta malo slabsi, ker je bilo slikano z mobitelom.




Z Bojanom smo sli na Eureka Tower, pogledat Melbourne iz 88 nadstropja.
MCG na katerem se je ravno takrat odvijala Footy tekma med Hawks-i in Sydney Swans-i. :)

Federation square...prazen po dezju.

Pogled na Albert park, kjer se odvija Formula 1.
Federation square
Bojan, Alekck (Baje da mu sedaj ni vec ime Aleksander ampak Alex, le da ga izgovorjava slednjega se malo muci. :) in jaz.

Eureka tower


Foto : Aleksander Pacnik
Aleksander in Zak pri umivanju posode. Treba ju je bilo zaposlit, ker sta imela prevec energije in je hisa se komaj stala. :)
Vlakci in Duplo
Nogomet

Priprava pohanih melancanov.
Robotek.
Sestavil : Aleksander Pacnik

Tenis

Aleksander si je zazelel domaco zival. Zato sta skupaj z atijem naredila pticjo hisico. Sedaj jih imamo polno in ni veliko dela z njimi. Vsi srecni.


Ni komentarjev: