9. maj 2009

Jesen


Pri nas se je ze zacelo dokaj mrzlo vreme. Nabavili smo se en grelnik, saj imamo samo enega v dnevni sobi, ki pa na zalost ne segreje cele hise. Poleg tega da tukaj ni nobene izolacije in da nas landlord ni pripravljen narediti cisto nic. No nasrali (oprostite izrazu) smo se samo enkrat. Naslednja hisa bo zagotovo imela ducted heating, tako da ne bomo vec zmrzovali. :)  Z Gregorjem sva izvedela, da drzava  pokrije do $1000 stroskov izolacije, ce jo naredis v hisi. Tako da bomo poiskusili landlorda obrnit, da bi dovolil, da to naredimo. Seveda, ce stroski ne bodo vecji. Enkrat nasledji teden pridejo oceniti hiso in stroske. Bomo videli in upamo na najboljse.

Ta mesec ko nisem nic pisala se je kar nekaj dogajalo, vendar nic pretresljivega.  Z Gregorjem sva si sla ogledat predstavo Stomp. Enkrat sva jo ze videla v Londonu. Ampak iskreno, lahko bi jo gledala vsako leto. Enostavno razturajo. Ce imate moznost in imate radi ritem, potem priporocam.  Kliknite na Stomp in si lahko ogledate del njihovega show-a. Ker smo imeli meseca aprila tudi Comedy festival v Melbournu sva si z Gregorjem morala ogled vsaj eno izmed predstav. Odlocitev je bila tezka. Saj je vsak dan bilo ogrommmmnoooooo predstav.  Izbrala sva avstralca Adam-a Hills-a. Pokali smo od smeha 2 uri skupaj. Res dober tip. Sicer vcasih kakih lokalnih sal nisma cisto razumela, ampak se je splacalo nasmejat na racun avstralcev. Res so pojave. :) Naslednji vikend v nedeljo, greva pa na AFL. Footy tekma med Western Bulldogs vs. Melbourne.  Grega si je vedno zelel it v zivo pogledat.  Sem vsaj imela idejo za obletnico poroke, ki sva jo praznovala 29.4. In to tretjo.  Tisti dan me je peljal na vecerjo v Japonsko restavracijo. Najprej sem bila skeptica, ker nisem ravno tip za nove okuse. Ampak morem priznat, da je bilo fantasicno. Bilo je ogromno zelenjave in najbolj pomembno govejih steak-ov. Restavracija se imenuje Jepanese Teppanyaki inn. Posebnost je, da hrano pripravljajo direktno pred tabo. Miza ima na sredini zar in kuhar pride do mize in ti pripravi hrano. Zrezke si seveda lahko zberes, kako zelis imeti pripravljene. Jaz sem za skozi in skozi pecenega, Grega pa krvavega.  Po obilni vecerji se je prilegel se domac sticky date pudding.  Mnjami. Nato sva sla se igrat malo biljard. Jaz sem zgubljala zivce, saj se nikakor nisem mogla navadit na te male kuglice. Biljard kugle, so pol krat manjse od tistih, ki smo jih bili navajeni iz Slovenije. Mislim, da ko bomo kupovali biljard mizo, bomo kar eno iz Evrope narocili. Ne vem ce se bom kdaj navadila na te 'kic-kuglice'. :) Aleksander je imel varusko, najino prijateljico Nino. V katero je cisto zaljubljen. Sedaj se je ze naucil v anglescini jo povabit na obisk, ker ga drugace ni razumela. Tako da jo skoraj vsaki dan poklice po telefonu in to zgleda nekako tako.
A: Helou teta Nina
N: Hay Aleksander, How are you?
A: Dobro. Kako si teta Nina?
N: Good. So what's happening?
A: Come visit me, after work.
N: Ok. 
A: Ba Bye teta Nina
N: Bye
Ja tudi Nina se pridno uci slovensko. Poleg tega smo ugotovili, da je makedonscina kar podobna slovenscini. Tako da skoraj ni tezav v komunikaciji. Vecinoma Nina komunicira z njim v anglescini. 

Aleksandra sem vpisala v plavanje in nogomet. Mali uziva in tudi dobro mu gre. Uciteljica na plavanju ga je pohvalila in rekla da bo naslednji tecaj zacel v vecji skupini in brez mamice. Sam. Slikice pridejo naknadno. Ko bo ati uspel z nama it.  Bo vzel 3 ure izhoda iz sluzbe, da naju poslika in vidi kako Aleksander napreduje.  Na nogometu dobi nasednji teden opremo. Jim dajo majcko, hlace in zokne. Komaj cakam, so tak lusni. Je prav zanimiv ta nogomet, ker ni samo brcanje zoge, ampak jih ucijo prakticno vse. Veliko je ragibavanja in spretnosti. Grega pravi, da skoraj boljse ko vrtec. :) Ob cetrkih imava delavnice z drugimi otroci in mamicami. Je tudi fajn. Najprej sva bila v skupini z okrog 15 otroki in je bilo enostavno prevec. Aleksandra je bilo strah in ni hotel hodit. Ssedaj sva zamenjala skupino in je samo 5 otrok, tako da je super. Jutri 10.5. je avstralski materinski dan, tako da so na zadnjih delavnicah otroci delali darila za mamice in nasa sefica delavnic, nam je pripravila kekse. 

Doma smo tudi veliko ustvarjali kar pri nas ponavadi pomeni 'pekli'. Za veliko noc, mi je Gregi naredil potico.  Izredno dobro je uspela in disala je po rumu. Sva nasla en zelo dober rum, tako da je bilo vse tako kot treba.  Se zgledala je dobro. Grega je sicer imel pripombe, ampak meni je bilo vseeno. Smo jo prav tako pojedli. Midva z Aleksandrom sva barvala jajcka. Uspele so le 4. Ostale so popokale. :) Prejsnji teden smo pekli indijancke za mamo od Branka in Nikole. Je vceraj odpotovala v Svico k svojemu mozu, ker so ga premestili tja za eno leto. Se preden je sla mi je zaupala recept za sarmo in baklavo. Tako da lahko ugibate, kaj bo naslednje na seznamu ustvarjanja. 

Naj bo to zaenrat vse, bom se kaj napisala zraven pri slikicah. 


Sobotni zajtrk. Ameriske palacike z banano in domaco hruskovo marmelado. Sedaj sem se spomnila, da smo v tem mesecu naredili tudi okrog 10 l hruskove marmelade, saj smo kupili 10 kg hrusk viljamovk za $5. 
Nova pizama na kateri so sama letala. 

Poziranje z novimi boksarcami in copati.  Slednji sicer meni osebno zgledajo grozno, ampak so kvalitentni in kaj je najpomembneje, topli. Copati so iz merino ovcje koze. Poceni ravno niso, ampak mislim da se splaca. Razmisljam da bi tudi sebi ene kupila. Grega pa tako ne nosi copat in mu je tak vedno prevroce. Boksarce sem slucajno videla , ko sem kupovala nekaj druga in so mi bile tako dobre, da sem jih mogla kupit. A ni ze pravi frajer? Sedaj ze sam hodi lulat na stranisce. Sploh mu ne smem vec pomagat. Ma ze celi postopek. Hlace in spodnje hlace dol, lulija v roke. Najbolj zanimiv del. Cilanje v skoljko. Otresenje, brisanje lulija in ce je slucajno kaj mimo vslo, ter hlace nazaj gor. In na koncu se pokrov nazaj dol pospravit in vodo potegnit. Nimas kaj...odrasca prehitro. 

Delavnice za materinski dan. Delali so odtise rok.
Koncni izdelek vseh.
In se Aleksandrov. Sedaj krasi nas hladilnik.
Nasa 'sefica' Therese. 
Aleksander se je zacel veliko igrati z duplo kockami. Zjutraj imam se eno uro polezavanja v pojstelji, ker se tako zaigra. Sam ze sestavi hisko, letalo in robota. Tukaj sta z atijem naredila svetilnik.
Indijancki
Koncni izdelek
V prostem casu se ukvarjamo tudi z golfom. 

Najprej je naredil strategijo koliko udarcev bo potrebnih da pride do luknjep.

Zadnji udarec.

In luknja. Jejjjjj.
Tukaj je moje darilo od Gregija za 3 obletnico poroke. Verjamete ali ne,  nasmejala sem se do solz. 

Spredaj I married Mr. Right

Zadaj

Zraven te majcke sem dobila se roza mikico. Grega ne bi bil Grega, ce tudi tam ne bi kaj pisalo  in se povrhu 'norega'. Se dobro da je na hrbtu, da ne vidim izrazov ljudi, ko precitajo. 
Napis : After sex with me even neighbours need a cigarette! :) 

Preidimo raje k potici

Razvaljamo

Se dobro da je Aleksander pomagal, drugace bi to bilo bolj bogo razvaljano.
Sem vam rekla da je disala, se Aleksander se ni mogel upreti vonju. 
Namazemo in zvijemo.
Pripravljena za pecico. 
Se Aleksandrov del testa, ki ga je zamesil  je bilo potrebno obikovat.

Potica pecena.
Nujno potrebno jo je cimprej poskusit. Da je ne ponujate drugim, ce slucajno ni uspela. 
Pisanke. Pri okrasevanju sva si pomagala z listjem in cvetjem okrog hise. Pobarvala sva jih z rdeco, zeleno in cebulno barvo.
Prejeli smo tudi darilo od dedija Bojana. Da slucajno ne pozabimo domacega Maribora. Nas pozer se je v darilu kar prefektno znasel. Malo driblanja. 

Aleksander je dobil zogo, kratko majico in mikico kluba NK Maribor. Midva z Gregorjem pa kratke majice. Hvala deda Bojan.  
Se dve pozerski za NK Maribor. En klub, ena cast.


 Pravijo, da je mesec maj, mesec ljubezni, tako da IMEJTE SE RADI. 

2 komentarja:

Bo pravi ...

Mmm... tele dobrote pa dišijo do sem! Luštno se imejte še naprej, pa naj vam bo toplo.

TT pravi ...

=) končno! Sem že misla, da ste umrli hehehe *šalamala*
Joj jesen je ze? okay, torej pošiljam vroče pozdrave z mesta, ki ima nogometnega prvaka LoL *like I care*

Alexander je ze tak vlki :O (sej vem, vedno znova se čudim =)). BTW, pozdravlja vas moja soseda, od Mateja mama!

Ob hrani se mi kr sline cedijo - ne bi več komentirala! Grega, zakon si! =)

Fajn bodite, pa upam, da vas neo preveč uš uš xxx